Termeni si conditii

1. Informatii generale

SC Lider Business Invest SRL. s-a infiintat in 2018, activitatea principala reprezentand importul, productia si distribuitia de materiale promotionale. SC Lider Business Invest SRL se identifica prin urmatoarele date: SC Lider Business Invest SRL, avand sediul social pe Str. Tineretului nr. 13B, Com. Chiajna, Sat. Dudu, Ilfov, cod unic 39891694, inregistrat la registrul comertului cu J23/4543/2018 

Date companie:

• Nume: SC Lider Business Invest SRL

• Nr.Reg.Com: J23/4543/2018 

• CIF/CUI: 39891694

• Cont: Banca Transilvania, RO10BTRLRONCRT0466416702

• Sediul social: Str. Tineretului nr. 13B, Com. Chiajna, Sat. Dudu, Ilfov

• Telefon: 0747.10.7000

2. Confidentialitate

Toate informatiile furnizate de catre dumneavoastra sunt Confidentiale si destinate exclusive utilizarii de catre SC Lider Business Invest SRL;

Orice informatie furnizata de dvs. va fi considerata si va reprezenta consimtamantul dumneavoastra expres ca datele dumneavoastra personale sa fie folosite de catre SC Lider Business Invest SRL. in conformitate cu urmatoarele scopuri: realizarea de comenzi on-line, respectiv facturarea produselor comandate.

Refuzul dvs. de a comunica datele, determina imposibilitatea finalizarii comenzilor. Informatiile inregistrate sunt destinate exclusiv utilizarii de catre SC Lider Business Invest SRL.

Date cu caracter personal – orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;

Prelucrarea datelor cu caracter personal – orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea;

Stocarea – pastrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese; Sistem de evidenta a datelor cu caracter personal – orice structura organizata de date cu caracter personal, accesibila potrivit unor criterii determinate, indiferent daca aceasta structura este organizata in mod centralizat ori descentralizat sau este repartizata dupa criterii functionale ori geografice;

3. Responsabilitatea Juridica

CORECTITUDINEA INFORMATIILOR. 

DREPTUL DE A REFUZA EXECUTIA COMENZII. 

Clientul se obliga sa furnizeze datele corecte si complete de identificare a sa, inclusiv date de contact telefonic si adresa, ori asa cum este specificat in formularul de inregistrare ori de comanda.CLIENTUL SE OBLIGA SA NU UTILIZEZE ADRESE DE EMAIL FALSE ORI ALE ALTEI PERSOANE. DE ASEMENI SE OBLIGA SA FACA COMANDA IN NUMELE SAU PROPRIU ORI A ENTITATII IN NUMELE CAREIA ESTE ABILITAT LEGAL SA O FACA, SA NU IMPERSONEZE O ALTA PERSOANA ORI ENTITATE PENTRU CARE NU ARE DREPTUL SA CREEZE ORI SA OBTINA O STAMPILA.CLIENTUL ESTE SINGURUL RESPONSABIL IN FATA LEGII PENTRU CONTINUTUL SI DATELE INSCRISE PE STAMPILA COMANDATA PRECUM SI PENTRU DESTINATIA ACESTEIA.IN UTILIZAREA SERVICIULUI STAMPILE, IN PROIECTAREA DE STAMPILE SI COMANDAREA LOR PRIN ACEST SERVICIU, PRECUM SI IN INFORMATIILE FURNIZATE LA COMANDARE SAU CELE INSCRISE PE PRODUSELE COMANDATE VA ASUMATI INTREAGA RESPONSABILITATE PRIVIND CORECTITUDINEA DATELOR FURNIZATE ORI INSCRISE CUNOSCAND FAPTUL CA FALSUL SI UZUL DE FALS CONSTITUIE INFRACTIUNE SI SE PEDEPSESTE CONFORM LEGII PENALE. CORPORATECOPY .RO, RESPECTIV FIRMA SC. LIDER BUSINESS INVEST SRL. NU ESTE IN NICIUN FEL RESPONSABIL PENTRU CONTINUTUL STAMPILELOR COMANDATE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI CORPORATECOPY.RO. ISI REZERVA DREPTUL DE A REFUZA EXECUTAREA SI LIVRAREA PRODUSELOR CARE PRIN DATELE INSCRISE PAR SA IMPERSONEZE ALTE ENTITATI DECAT CEA A UTILIZATORULUI, IN LIPSA UNOR DOVEZI CREDIBILE PRIVIND IDENTITATEA ORI CALITATEA PERSOANEI SAU ENTITATII CARE COMANDA PRODUSELE SI ISI REZERVA DREPTUL DE A FURNIZA AUTORITATILOR INFORMATIILE DETINUTE IN CAZUL ANCHETARII UNOR ASTFEL DE FAPTE DE FALS SI UZ DE FALS.

4. Modalitate de plata

Puteti sa optati pentru una dintre urmatoarele modalitati de plata:

Numerar (la sediul firmei);

Plata online.

5. Livrarea si transportul

Livrarea se poate face in functie de modalitatea agreata prin intermediul site-ului completa sau partiala, in functie de disponibilitatea stocului la momentul lansarii comenzii. In urma lansarii comenzii, se va stabili prin e-mail termenul de livrare, in functie de stoc, de modalitatea de imprimare sau de transport.

Puteti sa optati pentru una dintre urmatoarele modalitati de transport:

Ridicare de la Sediu

Livrare prin Curier Rapid

Daca produsele comandate de client nu se afla in stoc, acestea vor fi importate de catre SC Lider Business Invest SRL, clientul urmand a fi informat, de asemenea, cu privire la acest aspect. In cazul in care este necesara personalizarea produselor, conform solicitarilor primite in acest sens din partea clientului, clientul va fi informat de catre SC Lider Business Invest SRL cu privire la livrarea produselor.

6. Expedieri și returnări

Expedierea pachetului dumneavoastră.

Comenzile trimise de dumneavoastra pana in ora 14.00 ajung in general a doua zi și sunt expediate prin Fan Curier. Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuril de livrare. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.

Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.

7. Preturi

Preturile sunt in lei si includ TVA.

8. Cantitate minima de produse comandate

Conform politicii comerciale a SC Lider Business Invest SRL, din motive de rentabilitate economica, nu vor fi acceptate decat acele comenzi care au ca obiect cumpararea unei cantitati minime de produse (calculate in functie de tipul de produse solicitate si de valoarea respectivelor produse).

Cantitatile minime sunt afisate in pagina de produs si difera de la un produs la altul. Sunt acceptate comenzi in cazul in care sunt indeplinite conditiile valorice si cantitative.

9. Reclamatii

Clientul este obligat sa inspecteze Produsele sau sa numeasca pe cineva sa le inspecteze pentru a vedea daca sunt sau nu defecte.

Orice defect trebuie adus la cunostinta Furnizorului in scris, cat de curand posibil, dar in orice caz in decurs de 8 zile de la descoperirea defectului/lor. Dupa expirarea acestui termen Clientul este obligat sa accepte (calitatea) Produselor si sa renunte la drepturile si despagubirile disponibile lui prin lege si/sau Contract si acesti Termeni si Conditii Generale.

O reclamatie, asa cum este definita in Paragraful precedent, nu suspenda obligatia Clientului de a efectua plata.

10. Drepturi de autor

Intregul continut al site-ului, sunt proprietatea SC Lider Business Invest SRL si a furnizorilor sai. Continutul - logo-uri, poze si bannere, texte, informatii si alte date – nu poate fi folosit, preluat sau copiat fara acordul scris al proprietarului.

11. Politica de retur

Orice persoană are dreptul la retur, indiferent dacă este persoană fizică sau juridică conform legislației din România prin OUG 34/2014.

Puteți face asta la telefon sau prin e-mail în termen de 30 zile de la data primirii coletului. De asemenea puteți anula comanda indiferent de motiv sau fără nicio justificare.

Dacă doriți să returnați un produs vă rugam sa ne trimiteți solicitarea dumneavoastră la adresa de e-mail office@corporatecopy.ro unde vă rugam să menționați numărul facturii sau numărul comenzii pentru care doriți să faceți returul.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către dumneavoastră. 

Rambursarea contravalorii produsului se va face în contul bancar, clientul fiind obligat să ne comunice în scris ,prin mail contul bancar (IBAN) în care dorește să fie returnați banii și titularul acestuia.

Rambursarea se va efectua în termen de 30 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de retur.

Pentru a se putea face returul, produsul trebuie să fie în perfectă stare ( să nu prezinte urme de utilizare, să nu fie deteriorat).

Dacă produsul returnat prezintă semne clare de utilizare ne rezervăm dreptul de a refuza produsul, acesta ajungând înapoi către

dumneavoastră , dacă se dorește acest lucru.

- Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

- Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

- Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR - 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.